1. Datum bezorging kiezen of wijzigen
Heb je nog geen bezorgdatum of heb je een bezorgdatum/tijd afgesproken met onze bezorgdienst en wil je deze wijzigen. Regel dit gemakkelijk hier.
2. Datum installatie kiezen of wijzigen
Wil je een installatiedatum doorgeven of juist wijzigen? Dat kan hier gemakkelijk en snel. Geef het hier door. Wij werken zo veel als mogelijk met je planning mee.
3. Inmetingen & vooropnames
Wil je een bezoek aan huis inplannen of juist wijzigen. Geef het hier door en wij zorgen dat we een afspraak inplannen die binnen jouw agenda past.
4. Producten en diensten Retour
Heb je pakken en/of producten over en wil je weten of je deze kunt retouren en waar? Geef hier door wat je over hebt en wij regelen dit voor je.
5. Facturen & Betalingen regelen
Krijg je iedere keer een betaalherinnering of de factuur klopt niet. Geef het hier door. Ook voor overige factuur en betalingsvragen en dergelijke vragen kun je hier terecht.
6. Beoordeel d.m.v. foto’s/video’s
Wil je foto’s en video’s sturen ter beoordeling van bijvoorbeeld je ondergrond, trap, huidige vloer etc. Upload ze gemakkelijk hier en wij gaan het direct beoordelen.
7. Certificaten & Documenten
Wil je een bepaalde certificaat aanvragen, zoals een 10dB ondervloer certificaat of heb je juist gegevens of documenten nodig van een bepaalde vloer.
8. Sample vragen en suggesties
Wil je sample(s) bestellen of heb je samples al besteld maar zijn ze niet binnengekomen. Geef het hier aan en wij er onmiddelijk gaan erachteraan.
9. De expert is niet komen opdagen
Is onze vakman niet (op tijd) komen opdagen voor een afspraak, laat het ons hier weten. Wij zoeken het direct uit en regelen een nieuw afspraak.
10. Het werk is niet af, wat nu?
Klus niet af omdat er bijvoorbeeld niet genoeg materialen waren of er is onverhoopt iets gebeurd. Geef het door! Wij plannen direct een nieuwe afspraak.
11. Klacht melden of herstel plannen
Ben je ergens niet helemaal tevreden over? Of wens je een herstel in te plannen voor werkzaamheden die niet goed zijn uitgevoerd? Geef het hier door en wij gaan er direct mee aan de slag.
12. Opmerkingen & ideeën
Heb je opmerkingen of ideeën over hoe wij onze service en producten kunnen verbeteren. Help ons met jouw ideeën en suggesties. Is het een topidee en nemen we het aan? Dan laten we je het weten!
13. Je order wijzigen/annuleren
Wijzig gemakkelijk je bestelde producten, diensten en/of aantallen. Wellicht toch een andere vloer of meer/minder aantal m². Geef het hier door.
14. Overige vragen en/of verzoeken…
Kom je er niet helemaal uit met de bovenstaande keuzes, geef het dan hier aan. Wij zetten je vraag door naar de juiste afdeling binnen het bedrijf.